Castellano

dilluns, 10 de març del 2014

Moviment interessant a facebook



Ens ha arribat una idea a través de facebook que ens ha motivat moltíssim i fem una crida a tots aquells que s’hi vulguin adherir. 

La idea és formar una cadena de generositat a l’estil de la pel·lícula Cadena e favors, de manera que escrivint el text que teniu més a vall us comprometeu a donar una sorpresa a les 5 primeres persones que comentin el vostre estat i escriguin “em sumo”. És una idea que ens sembla fantàstica en aquests temps que corren...així que, us sumeu?

Aquí us deixem el text:

Per contribuir a generar una mica de felicitat aquest any, estic participant en una iniciativa de l’estil “pay-it-forward”. La idea es que les 5 primeres persones que comentin el meu estat posant “em sumo”, rebran una sorpresa meva en algun moment de l’any. Pot ser qualsevol cosa que sem passi pel cap: un llibre, una entrada, una visita, un detall, una postal, una carta,...

No us avisaré, senzillament us sorprendré quan ho senti i/o trobi allò que cregui que es per vosaltres. Aquestes 5 persones que comentin han de copiar aquest text en el seu mur de Facebook (NO COMPARTIR-HO) per que algú altre també en pugui gaudir.

La idea és formar una cadena de generositat a l’estil de la pel·lícula Cadena e favors. En aquest 2014, difonguem una mica d’amor, afecte i bon rollo sense més objectiu que robar un somriure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada